ČESTA PITANJA
Za kupnju na našoj stranici ne morate se registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.
Narudžbu je moguće platiti nalogom za plaćanje (direktno u banci, plaćanjem preko usluge internet bankarstva ili virmanom) ili pouzećem (isključivo u gotovini).
Besplatna dostava na narudžbe iznad 1000kn. Za narudžbe ispod 1000 kn, cijena dostave iznosi 30 kuna.
Rok isporuke je 3 do 5 radnih dana.
Kupac nakon plaćanja proizvoda, može osobno preuzeti pošiljku u skladištu Equistara Pro na adresi Školska 18, Pušćine, 40305 Nedelišće. Osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave. Prilikom osobnog preuzimanja molimo vas da prvo provjerite jeli roba spremna za osobno preuzimanje na broj telefona 099 515 0959
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke,kupac nije dužan preuzeti dopremljeni proizvod te može odbiti primitak.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 8 dana od dana primitka robe uputite pisani prigovor putem e-maila equistar.pro@gmail.com s naznakom reklamacija ili usmeno na broj telefona 099/515-0959, jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda.
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više dijelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.
Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: Equistar Pro, Školska 18, Pušćine, 40305 Nedelišće. Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail equistar.pro@gmail.com navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža u kojoj je dostavljen artikl) vratit ćemo vam sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.