ČESTA PITANJA

 

Dali se moram registrirati kako bi napravio/la narudžbu?

Za kupnju na našoj stranici ne morate se registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće platiti nalogom za plaćanje (direktno u banci, plaćanjem preko usluge internet bankarstva ili virmanom) ili pouzećem (isključivo u gotovini).

Koliki je trošak dostave narudžbe?

Besplatna dostava na narudžbe iznad 1000kn. Za narudžbe ispod 1000 kn, cijena dostave  iznosi 30 kuna.

U kojem roku se vrši isporuka?

Rok isporuke je 3 do 5 radnih dana.

Da li mogu podići svoju narudžbu u skladištu?

Kupac nakon plaćanja proizvoda, može osobno preuzeti pošiljku u skladištu Equistara Pro na adresi Školska 18, Pušćine, 40305 Nedelišće. Osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave. Prilikom osobnog preuzimanja  molimo vas da prvo provjerite jeli roba spremna za osobno preuzimanje na broj telefona 099 515 0959

Kako reklamirati proizvod kupljen u internet trgovini?

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke,kupac nije dužan preuzeti dopremljeni proizvod te može odbiti primitak.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati prodavatelju. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
  
Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 8 dana od dana primitka robe uputite pisani prigovor  putem e-maila equistar.pro@gmail.com s naznakom reklamacija ili usmeno na broj telefona 099/515-0959, jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda.

Mogu li vratiti proizvode kupljene u internet trgovini?

Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više dijelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti povrat?

Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: Equistar Pro, Školska 18, Pušćine, 40305 Nedelišće. Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail equistar.pro@gmail.com navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža u kojoj je dostavljen artikl) vratit ćemo vam sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.